DOSTAWA I ZWROT TOWARÓW

Dostawa towarów

Zamówienia dostarczamy do Paczkomatów InPost (jeśli podczas składania zamówienia nie zostanie wybrany adres, najbliższy Paczkomat zostanie przypisany automatycznie w zależności od lokalizacji) oraz za pośrednictwem firm kurierskich InPost, UPS, DPD i DHL.

Dostawa do Paczkomatu InPost 18 zł.
Dostawa do domu 28 zł.
Dostawa GRATIS dla zamówień powyżej 300 zł.
Przesyłki dostarczamy w 3-5 dni roboczych* od potwierdzenia zamówienia.

*Uprzejmie informujemy, że ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w tym okresie, czas dostawy może się nieco wydłużyć. Jednak jeśli złożyli Państwo zamówienie do 18 maja, przesyłka zostanie dostarczona na czas – przed Dniem Matki. Dziękujemy za wyrozumiałość!

Kupujący musi prawidłowo podać miejsce zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail oraz wypełnić inne wymagane pola(*), w przeciwnym razie towar może nie zostać dostarczony lub może zostać dostarczony do innego odbiorcy.

Gwarancja zwrotu

Wszystkie produkty są objęte 30-dniową gwarancją zwrotu. Towary i ich opakowanie muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, w przeciwnym razie towary i pieniądze przepadną. Gwarancja jest nieważna, jeśli towary zostały uszkodzone, podarte lub w inny sposób fizycznie zniszczone.

  • W przypadku zwrotu towarów, ponosisz pełną odpowiedzialność za koszty wysyłki.
  • Jeśli chcesz skorzystać z tego prawa, wypełnij ten formularz, wydrukuj go i dołącz do zwracanych towarów i wyślij do nas na adres info@donum-silk.pl.
  • Niechciany towar można zwrócić kurierem na adres Zipas/Donum-silk, Żytnia 86, 05-850 Duchnice, Polska, +48696411758 (ten numer jest używany tylko do informacji o zwrotach).
  • Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu.