DOSTAWA I ZWROT TOWARÓW

Dostawa towarów

Współpracując z firmą logistyczną Nova Post Europe, dostarczamy zamówienia do paczkomatów InPost oraz za pośrednictwem firm kurierskich InPost, UPS, DPD i DHL.

Dostawa do Paczkomatu InPost 18 zł.

Dostawa do punktów Nova Post w Warszawie: Zamów w dni robocze do godziny 14:00 – a paczka dotrze już następnego dnia do wybranego punktu Nova Post w Warszawie 18 zł.

Dostawa do domu 28 zł.

Dostawa GRATIS dla zamówień powyżej 300 zł.

Przesyłki dostarczamy w 2-3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.


Kupujący musi prawidłowo podać miejsce zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail oraz wypełnić inne wymagane pola(*), w przeciwnym razie towar może nie zostać dostarczony lub może zostać dostarczony do innego odbiorcy.

Gwarancja zwrotu

Wszystkie produkty są objęte 30-dniową gwarancją zwrotu. Towary i ich opakowanie muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, w przeciwnym razie towary i pieniądze przepadną. Gwarancja jest nieważna, jeśli towary zostały uszkodzone, podarte lub w inny sposób fizycznie zniszczone.

  • W przypadku zwrotu towarów, ponosisz pełną odpowiedzialność za koszty wysyłki.
  • Jeśli chcesz skorzystać z tego prawa, wypełnij ten formularz, wydrukuj go i dołącz do zwracanych towarów i wyślij do nas na adres info@donum-silk.pl.
  • Niechciany towar można zwrócić kurierem na adres Nova Post office/Donum-silk, Mineralna 15, Biuro nr.35, 02-274 Warszawa, Polska, Roman Makovskyi +48791502921 (ten numer jest używany tylko do informacji o zwrotach).
  • Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu.