DOSTAWA I ZWROT TOWARÓW
Dostawa towarów
Na terenie Polski towary dostarczane są do terminali pocztowych (w zależności od adresu wybierany jest najbliższy terminal pocztowy) oraz za pośrednictwem firm kurierskich InPost, UPS, DPD i DHL.
Dostawa do Paczkomatu InPost 18 zł.
Dostawa do domu 24 zł.
Dostawa GRATIS dla zamówień powyżej 249 zł.
Przesyłki dostarczamy w 3-5 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
Kupujący musi prawidłowo podać miejsce zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail oraz wypełnić inne wymagane pola(*), w przeciwnym razie towar może nie zostać dostarczony lub może zostać dostarczony do innego odbiorcy.
Gwarancja zwrotu
Wszystkie produkty są objęte 30-dniową gwarancją zwrotu. Towary i ich opakowanie muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, w przeciwnym razie towary i pieniądze przepadną. Gwarancja jest nieważna, jeśli towary zostały uszkodzone, podarte lub w inny sposób fizycznie zniszczone.
- W przypadku zwrotu towarów nadawca (Kupujący) ponosi odpowiedzialność za wszystkie koszty wysyłki.
- Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt pod adresem: info@donum-silk.pl.
- Niechciany towar można zwrócić fizycznie w sklepie Tartan i Welna, ul. Królowej Bony 10/3, 44-100, Gliwice, numer kontaktowy: +48 730 138 112 (tylko kwestie zwrotu).
- Towar można również zwrócić wysyłając go za pośrednictwem firmy InPost na adres Zygmunta Starego 19, 44-100, kod pocztowy: GLI01H.
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu.